Dag 10 - Min första pojkvän.

Min Första pojkvän hade jag i 3an. Malins kusin Johan Johansson. jag hade flera "pojkvänner" när jag var liten. Men det ända seriösa förhållandet var med Leo Åhman. Vi vart tillsammans den 11-05-2009 på en båt.
skivet av Leo:
Dehär är ett väldigt speciellt inlägg till en väldigt speciell persion som jag älskar mest av allt! Lina Edler <3. jag och lina träffades på en stor segelbåt den 11 maj 2009 när vi va på skutsegling med klasserna 8T och 9T jag hade retat Lina hela resan tills Malin (Mjauwii) skrek av renillska på mig att om du värkligen älskar henne så VISAR du det! då fick jag en tankeställare, de va sent på kvällen och jag skulle ner i andra klassens båt och kolla läget med mina kompisar, då ser jag lina sitta och suga i sig 30 klick astma spray så hon ligger och skakar så jag lägger mig brevid henne och kramar om henne och frågar om allt är bra, hon vänder sig om helt hyper och kollar mig i ögonen och gav mig en lång våt kyss av ren kärlek och från de ögonblicket har jag älskat henne och kommer aldrig sluta ! Puss till min älskade Ängel Kristina Lina Linnéa Edler!
Leo skulle kunna.. förlåt ÄR min framtid. Har aldrig vart så lycklig med den tiden jag hade med honom.
Finns inga ord om hur mycket jag älskar honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0