Dag 3 - En vanlig dag hemma hos mig.

Vaknar upp klockan 06:30 går upp och klär på mig. Käkar frukost, borstar gaddarna, fixar håret och sminkar mig. Packar min väska, Sedan bär jag av till bussen klockan 07:40 till gustavsbergs gymnasium (G2). Efter skolan är det helt olika. Som i måndag såkte jag och tränade efter skolan och åkte sedan hem. Jag brukar oftast vara ute med mina kompisar till senast 10 på vardagar sen går jag in och sätter mig framför datan. Sen sover jag djuuuupt.
På helgerna är jag oftast på fester eller bara stannar hemma och tar det lugnt.
Just nu har jag pedagogisk ledarskap med en vikare som suger. Är skit hungrig och feta trött. Har träningsvärk i hela kroppen så hoppas det går bra på zumban idag. Efter skolan ska jag först träna sen bara åka hem, käka och gå och lägga mig. Gud vad skönt ! Men nu ska jag kolla vidare på facebook
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0