Dag 4 - Mina föräldrar.

Tjena Tjena, sitter på estetisk kommunikation och gör ett collage om mig själv. Skit svårt eftersom att jag inte vet hur man gör men har iaf en början. Vaknade upp fett förskyld idag. Är lite seg också efter zumban igår. Idag efter skolan ska jag följa med Emma till UM. Sen blir det att åka till öde djurö och käka mat och typ göra ingenting.

Mina föräldrar.. hmm Jag kan börja med min pappa.
Det här är min pappa. han heter Roger Edler och bor på Djurö. Jag vet inte direkt vad jag ska skriva om men han har sjuk humor och är lite som en ungdom. Spelar dataspel och kollar hockey. En helt vanlig och normal farsa! Btw så älskar han att fiska.
Detta är min moder som heter Rose-Marie och bor i stavsnäs. Jag och min mamma står väldigt nära och jag kan berätta allt för henne. Hon har nog samma humor som jag har. Så ni kan förstå hur skön morsa jag har asså. haha men hon jobbar på clas ohlson i Nacka och är en riktig pingla! Tyvärr är hon upptagen så tassarna borta!.
Men nu ska jag dra på rast! Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0