Dag 5 - Dagens lista.

Dagens humör: Super hyper och glad

Dagens mående: Lycklig men ändå känner jag en enorm saknad !

Dagens borde: Hitta på något riktigt kul med mina närmsta vänner.

Dagens frisyr: Flätor och en mössa

Dagens smink: Bara mascara.

Dagens klädsel: Jeans, svart linne, grå tjocktröja och bagheera skor.

Dagens planer: Skola, sen ha riktigt kul med mina vänner

Dagens vill ha: Tillbaka min äkta kärlek

Dagens fundering: Honom

Dagens beroende: COLA

Dagens tråkigaste: Ingenting är tråkigt idag!

Dagens längtan: Att allt ska bli som vanligt

Dagens superlängtan: hmm.. samma tror jag :o

Dagens tidning: Haha tidning? jag läsa en tidning? nääää

Dagens låt: Tröjan du hatar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0