I love you

Vart ska jag börja?.. Jag sårade dig.. Jag svek dig, vårt förtroende och vår kärlek.. Jag är en idiot som inte förtjänar att leva. Jag gjorde bort mig helt totalt och förlorade den kärleken vi hade tillsammans. Förlåt för allt. Jag vet att du inte kan förlåta mig men jag vill att du ska veta att jag ÄLSKAR DIG. Men du kanske har rätt? jag kanske inte kan hantera ett förhållande eller visat tillräckligt att jag älskar dig.. Vilket jag vill be om ursäkt för. Du är den underbaraste människan jag någosin träffat. Alla våra fina minnen tillsammans. Kan inte sluta tänka på dom, eller dig.. Trodde att det skulle vara enkelt att bara kunna vara din vän, men det var det fan inte. Utan nu ligger jag och gråter mig till söms varje kväll och vill bara ha tillbaka dig, även om det inte går eller att du vill. Men en sak ska du veta.. Jag kommer ALDRIG sluta försöka för oss. Jag kommer aldrig ge upp för det vi hade! jag finns här för oss och kommer alltid att göra. Jag älskar dig. Jag ska bevisa för dig att jag har förändrats och att jag inte kommer att svika dig igen! Jag är så stolt och så lycklig att du gav mig dom har chanserna och att du visade att du verkligen älskade mig, och nu ska jag visa dig att jag kan hantera ett förhållande och att jag verkligen älskar dig!
Becouse you make me happy <3
Jag Älskar Dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0